رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان اعلام کرد که شرکت‌های بزرگ ایرانی آماده سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان، با سیدمحمود سیادت، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار، طرفین درباره توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی و کشاورزی ایران در افغانستان و امضای تفاهم‌نامه‌های اجرایی برای گسترش مبادلات میان دو کشور تبادل نظر کردند.سیدمحمود سیادت با اشاره به تأمین امنیت در افغانستان، گفت شرکت‌های بزرگ ایرانی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این کشور آمادگی دارند.